佢個腦如同新車未落地一樣咁新淨

//如果有一日大腦移植手術係可行嘅, 我一定會推介病人用Mohamed Hareedy個腦, 因為佢個腦如同新車未落地一樣咁新淨。 佢份人好樂天, 就算個天塌落嚟佢都係笑笑口。 佢成日行到兩手fing fing架下架下好似胳肋底有膿瘡咁樣, 心口毛又露咗出嚟,周圍去八卦,好似乜叉都關佢事。 佢做親嘅嘢冇一件成功, 但係佢仍然有謎一般嘅自信。

佢本行係出版社印刷, 冇份工超過兩個月。 佢有份出版過好多書, 其中有啲都幾好賣或者成功引起輿論, 但係呢個人非一般咁蠢並唔係浪得虛名, 每一次都係賺唔到錢,因為佢次次印完就是但用成本價賣返出去。 佢行事魯莽不顧後果, 有時諗嘢好似細路仔咁樣。 佢好鍾意將本護照擺喺後褲袋 (雖然係從來冇出過國嘅), 喺咖啡店一坐就係幾個鐘,個屎忽出汗浸到本護照一頁一頁咁甩出嚟, 但係佢又傻唔曬, 特別有保存好個人資料嗰一頁用黎做身份證明文件,遇到警察查身份證佢就懶巴閉咁show出黎。

有一晚我同佢兩個喺Talaat Harb 廣場附近吹水, 咁啱有遊行示威,見到現場有軍裝部隊戒備亦都有便衣。隔左一陣阿sir落order收隊,軍裝同便衣全部上車走人。 我哋睇完熱鬧都準備走,咁啱Hareedy嗰日著得同啲便衣差唔多, 個頭又剪左陸軍裝, 我地經過架警車嘅時候阿sir叫停Hareedy: 「 你仲慢吞吞喺度做乜L嘢?快啲上車啦!」最詭異嘅地方係Hareedy又真係上, 佢半個身都入左車之際我即刻拉住佢「咩事呀你?阿sir叫啲手下咋!」佢居然話坐警車遊下車河都好,阿sir笑到收唔到聲。

呢篇專欄出街之前我有比過Hareedy睇, 我幫佢用咗假名, 條友仔居然問我呢篇文講緊邊個。。。 當佢知道係講緊佢之後, 佢話「既然係關於我,梗係要落我個真名啦!」 篇文出咗街之後冇幾耐有班麻煩友慫恿佢告我誹謗,點知Hareedy居然覺得我係全世界唯一明白佢嘅人,對於篇文開頭佢嘅解讀係咁樣: 形容我個腦新淨其實係一個讚美,就好似食物用保鮮紙包住咁樣,好過你哋班人個腦已經過曬期啦!//

There are no comments on this post.

Leave a comment